söndag 30 mars 2014

en vecka i bilder




Då uppdateringen varit gles kommer här lite fler bilder från veckan som varit. Jag har diskuterat fotokonst med en kund och kommit fram till ett synnerligen lyckat resultat. Och medan jag målat och testat färger i garaget har jag föreslagit denna fina lampa från & Tradition till en kund. Jag har kört några mil längs stränder och skogar och haft jobbpresentationer med fokus på tapeter.



Jag har trilskat med spretiga Vitrakvistar och försökt få till rätt storlek på matta till ett kontor. Och levererat en och annan krukväxter.



Som vanligt har jag spanat in lite kakel och klinkers. Både i butik och hemma hos. Jag hann även med en presentation ute i det fria på en asfalterad bakgård.


Och på Mäklarhuset har det kommit upp lite fler hus i form av Ferm Livings små trähus.



Jag har blivit biten av Boråstapeters rätt nya kollektion Pigment som visar upp hela färgspektrat på ett skönt dovt lätt nersmutsat sätt. På samma sätt som himlen varje kväll vaggat in mig i just samma färger.



Och på hemmafronten har det blivit lite fler promenader än vanligt och middagsbjudning och piff med fokus på tulpaner. En riktig skön söndag önskar jag er alla som tittar in!



2 kommentarer:

  1. Snygga bilder, vilket härligt jobb du har.
    Ha en ny skön vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa! Ja ibland får jag nästan nypa mig i armen…..

    SvaraRadera