onsdag 6 april 2011

fermob


Idag har jag pratat med Schweiz. Där hade det slagits värmerekord, med 26 grader i skuggan nere i dalen. Lite avis blir man. Kan tänka mig att de njuter på balkongen. Deras nya franska Fermob stolar blev jag imponerad av. De lär visst vara riktigt tåliga för väder och vind. Dessutom finns de i massor av härliga färger. Själv skulle jag gärna ha serveringsvagnen i orange till terassen. Den här serien heter Luxembourg och finns att få i de välsorterade möbelbutikerna.  






2 kommentarer:

  1. Okej, vi är inte alls avis på värmen.. hmm, eller så är jag jätte avis:) Fina bilder, jag njuter varje sekund :)

    SvaraRadera
  2. Japp. Fin fina utemöbler. Tack för besöket hos mig. Så hittade jag hit. Skall länka till dig, för jag vill läsa mer om dina tankar och projekt.

    SvaraRadera