söndag 28 april 2013

söndagssysslor

Inget är som vanligt uten en bra fungerande data. Att ladda ner bilder är problem och att redigera dem går heller inte. Blogginläggen blir färre och fokus läggs på andra saker. Jag räknar ner tills min nya data skall komma och är nu nere på fem dagar! Men söndagssysslorna är de vanliga. Laga mat inför veckan. Idag blev det två olika köttgrytor och veckan är delvis räddad. Ny olivolja fick följa med hem från delikatessbutiken. Gillade plåtburken och det lite kaxiga motivet :)

5 kommentarer:

  1. Finns väl inget värre än när datorn strular. Sånt ska bara fungera!
    Du... jag såg artikeln i Hus & Hem. Vad roligt att läsa och bilderna var jättefina! Jag gillar verkligen pergolan och har så smått börjat funderar på om vi kan göra något liknande på altan här hemma. Men det är flera bitar som det är frågetecken som ska lösas först så det lär nog inte bli i år i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Ursäkta svenskan... så blir det när man ändrar i texten och glömmer sudda! :)

    SvaraRadera
  3. Irene - hoppas det såg bra ut :) Nu har jag fått en del kommentarer men själv ännu inte sett reportaget. Börjar bli lite nyfiken. Måste spana om tidningen ännu kommit ut i handeln....ja en pergola är värt att satsa på även om det var mycket klurande på ritningen JA!

    SvaraRadera
  4. Snyggt med en genomskinlig kruka! Eller vad det nu är? Ser ut som så iaf!

    Vart kan man hitta sånna någonstans? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en genomskinlig glasburk. En gammal inläggningsburk från förr. De kan du säkert hitta på någon loppis. Lycka till

      Radera