onsdag 10 april 2013

marimekkonytt


Dagen idag vill jag helst glömma. Med tre jobbpresentationer tre dagar i rad var det ytterst illa valt av min dator att krascha just idag. Död. Stendöd. Min relativt nya, stooora fina Mac. Just nu sitter någon dataguru och försöker rädda hårddisken. Jag ber till högre makter att han skall lyckas och att allt är kompatibelt med min gamla PC. Jag försöker bli vän med den långsamma  gamlingen och inser att det är den som nu får bära mig genom det här.
I mitt irrande på stan, fick jag i alla fall en liten ljusglimt av vackerhet. En massa fina Marimekkoprylar. Tyget tror jag bestämt är nytt och produktinformationen lämnar vi helt idag. I morrn kan det bara bli bättre :)

3 kommentarer:

  1. Vilken mardröm. Hoppas gurun fixar det. Datorkrash.? nej tack men ja tack för det fin-fina marimekkotyget.
    Hoppas det fixar sej önskar en ny läsare.
    Linnea

    SvaraRadera
  2. Hoppas det ordnade sig med din dator, sådant fåår inte hända. Fina marimekkobilder.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen det fixar sig! Jag kan bara föreställa mej hur det vore att bi av med jobbdatorn. Jag upptäckte att jag inte har din blogg på min lista men nu är det ordnat. Ha en bra helg!
    Susanne

    SvaraRadera