lördag 6 juli 2013

okantad pärla

Ett av de sista jobben jag gjorde innan semestern vara att inreda en gammal jordkällare. Jag skissade med okantat virke på möblerna och sedan dess har jag inte riktigt kunnat släppa det. Det finns på näthinnan hela tiden och främst då jag sitter med de egna stugskisserna. Så damp finska Deko ner i postlådan igår. Jag säger bara wow! Har nästan bestämt mig!


Inredningen fick mig även den att häpna. Jag säger bara heja Finland!


Bilder är via finska Deko. Och huset MAJA från Lammi-kivitalot är inrett av Dekos egen Ulla Koskinen och visas på den kommande bomässan The Housing Fair Finland 2013 i Hyvinge med start den 12 juli. 

2 kommentarer:

  1. Det var snyggt! Trodde helt det var Kannustalos Lato först, men ok.. samma designer!

    SvaraRadera
  2. Ja interiören är helt i samma Ulla Koskinen stil :)

    SvaraRadera