onsdag 8 augusti 2012

slit och släp och svarta själar


Jani och jag ägnar vår sista semestervecka åt att tömma hans föräldrahem på det allra sista. Vi har haft en lååååång paus men nu gör vi ett sista ryck. Vi sliter och släpar och själarna blir nästan svarta av allt smuts och damm. Det mesta som är kvar går nu som skrot. Vi har hållit på några år !! och allt jag fått i min hand har jag sett en funktion i. Nu försöker jag att stänga av.



Dessa talande bilder är från Anna och Tony i Närpes. Där bodde vi några dagar då vi var till Österbotten och där fanns en massa finfina detaljer att vila ögonen på. Gammalt "skrot" blir till vackra stilleben.

2 kommentarer:

  1. Hej på er! Så passande bilder till texten :)å va fina de blev. Du kan nog du! Skönt för er att det är över med tömmandet, tunga göromål.
    Här går inredningshjärnan på högvarv vill jag lova, oj oj den ena mera vilda iden än den andra. Får se var vi landar sen :) Stor kram, Anna

    SvaraRadera
  2. Bra med vilda idéer och landar gör man alltid!! Lycka till med allt! kram x 3

    SvaraRadera