onsdag 13 juni 2012

idag




Idag inreder jag lite ute igen. Två miniprojekt skall vara klara innan semestern. På det temat bjuder jag på lite läsning från Ålandstidningens temabilaga Just nu. Där pratade Anna Karlsson och jag, tidigt i våras, om just inredning utomhus. Artikeln kan du läsa här.

Och för den som är intresserad kan jag varmt rekommendera boken  Ute blir inne. Inspiration på hög nivå. Själv inhandlade jag boken först igår. Den skall hängmattsläsas under semestern. Bildern nere är tagna från deras egen hemsida. Foto Anders Roos.

2 kommentarer:

  1. Jag var i deras butik Ting Ute & Inne för ett par år sedan! Så många bra idéer och så mycket fina saker... kunde köpt nästan allt! Rekommenderar verkligen ett besök om du är i närheten. Här kan du se några bilder: http://proforma.blogg.se/2010/august/ting-ute-och-inne.html

    SvaraRadera