torsdag 17 mars 2011

små morgongåvor



I helgen gav mig Lisa ett foto som hon trodde jag skulle gilla. Grafiskt och grannt! 
Kan någon gissa vad det föreställer?


Och i morse kom hon med lite ritningar på sitt rum. Hon har funderat och vill ändra om allt i sitt rum. Man undrar vart allt kommer ifrån? Husets största och tyngsta möbler finns i hennes rum - yes! Nu tror jag att jag måste blanda mig i lite i hennes ritningar och se vad vi kommer fram till. Som om jag inte hade tillräckligt med ritningar just nu, men visst är det ändå skoj. Det skall börjas i tid. 

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag tror det är en skål med mjölk, däri en sked med onyttiga flingor(vet ej vad de heter ;-). Photoshoppade till andra färger. Snyggt är det iaf!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det onyttiga flingor - helt rätt! Mannen hade ingen aaaaning, men för ett tränat öga är det lättare:) Jag skulle kunna tänka mig att förstora upp den faktiskt -gillar oxå!

    SvaraRadera